نگاهی به وضعیت ناوگان هوایی رژیم
روزنامه حکومتی قانون 30 بهمن نوشت: «هنوز داغ کشتی سانچی بر دل مان سنگین است، هنوز سوگوار زلزله کرمانشاه هستیم، هنوز یادآوری حادثه پلاسکو و برخورد دو قطار با یکدیگر قلبمان را میفشارد، ولی انگار خبر حادثه و مرگ تصمیم ندارد دست از سرمان بردارد؛ بهقدری که دیگر حتی فرصتی برای سوگواری نداریم.»,در آخرین نمونه ازاینگونه حوادث مرگبار و جانگداز سقوط هواپیمای ای تی آر 72 شرکت هواپیمایی آسمان بود که تعدادی از استادان و متخصصان محیطزیست و منابع طبیعی هم سرنشین آن بودند و با مرگ تمامی ۶۶سرنشین آن خاتمه یافت,تصمیم رژیم فاسد آخوندی در بهکارگیری مجدد این هواپیما در حالی گرفته شد که این هواپیما بیش از هفت سال در شیراز به دلیل مشکلات جدی فنی زمینگیر بود و علاوه بر آن در روز پنجم بهمنماه امسال نیز مجدداً با مشکل فنی مواجه شده بود. اما بهرغم این؛ مجدداً آن را به پرواز درآوردند و سرانجام به دلیل همین نارساییهای فنی در اثر برخورد با کوه ۶۶سرنشین آن را به کام مرگ فرستادند.شرکت هواپیمایی ایرانایر 51 سال پیش در اسفند 1340 بانام اصلی «هواپیمایی ملی ایران» بانام اختصاری «هما» ملی تشکیل شد. این شرکت هواپیمایی، از موفقترین مجموعههای حملونقل هوایی در جهان بود و روزانه پروازهای بدون توقف زیادی به قارهی اروپا داشت اما بعد از سرقت انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران به دلایل مختلف آخوندساخته ازجمله تحریمهای بینالمللی، فرار مغزها و نیروهای متخصص که تماماً محصول حاکمیت ننگین آخوندی میباشد، بهجای صرف دارایی و سرمایههای ملی مردم در راستای بهبود ساختارهای زیر بنایی کشور ازجمله وضعیت هواپیمایی کشور، همهچیز را خرج غارتگریها و حفظ قدرت و حکومت خود از طریق صدور ارتجاع و تروریسم و جنگافروزی کرده است تا آنجا که در حال حاضر ناوگان هوایی ایران یکی از فرسودهترین ناوگانهای جهان است و بیشترین آمار سقوط هواپیما در جهان را از آن خودکرده است.
در كانال هواي تازه با ما همراه باشيد.https://t.me/Havaietazeh
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر